Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Herstart V.W.V. Wielerwedstrijden 2021

Beste Wielervrienden,

Zoals de corona maatregelen nu zijn hopen we van te kunnen starten op zondag 13 juni 2021.

UPDATE: C/D/E inschrijvingen zijn nog mogelijk. Liefhebbers reeds VOLZET !

De eerste wedstrijd zal doorgaan met eerste start om 14 uur voor C-D-E en 16 uur voor Liefhebbers en dit alles  te Putte Grasheide, Café ’ t Pleintje – Meester Van der Borghstraat 61.

Hoe dit alles zal verlopen is nu nog niet met zekerheid geweten maar we vragen wel om zeker al naar de inschrijvingsstafel te komen met mondmaster en indien mogelijk met het juiste geld zodat we zo weinig mogelijk moeten teruggeven.

Het inschrijvingsgeld voor VWV -vergunninghouders bedraagt 5€.

Vergunninghouders van andere federaties door de VWV erkend betalen hetzelfde inschrijvingsgeld 5€ + 5€waarborg voor de rugnummers. Zij blijven gedekt door de verzekering van hun eigen federatie.

Dagvergunninghouders betalen 15€ + 5 € waarborg voor de rugnummers).

De rugnummers dienen na de wedstrijd onbeschadigd aan de inschrijvingsafgevaardigden te worden terugbezorgd, zoniet vervalt de waarborg.

Het formulier voor inschrijving via dagvergunning kan je terugvinden op onze website, gelieve dit zoveel mogelijk thuis al te doen,  zo verliezen we minder tijd aan de inschrijvingstafel en kan alles vlotter coronaproef verlopen.

Ook mogen we nu, tot later bericht, maar met  max.100 renners per wedstrijd starten Indien dit getal bereikt is zullen we stoppen met inschrijven dus wees er vlug bij als je zeker wil starten.

Voorinschrijvingen kunnen we aanvaarden tot 6 juni via e-mail van onze club en dan laten we jullie weten via nieuws op onze site of de plaatsen al dan niet volzet zijn.

Volgende wedstrijd zou doorgaan op zaterdag 19 juni op dezelfde locatie.

Verdere info van de kalender zullen we zo vlug mogelijk doorgeven.

Wat we ook al weten is dat er op 15 augustus een Belgisch kampioenschap voor onze vergunninghouders zal georganiseerd worden te Putte op de Leuvensebaan. We gaan dit jaar enkel Belgisch kampioenschap doen daar het wielerseizoen wat kort is om alles nog verder geregeld te krijgen. Natuurlijk mogen er ook die dag gewoon dagvergunningen starten maar kunnen deze geen kampioen van de VWV worden. Renners moeten wel voor 14 augustus een vergunning hebben aangevraagd en volledig in orde zijn  (betaling en doktersattest)om in aanmerking te komen voor kampioen VWV.

Hopelijk mogen we jullie allemaal samen met jullie supporters verwachten op onze eerste wedstrijden.

Tot dan
VWV Team