• Dit evenement is voorbij.

Wedstrijd 19 juni 2021

19, jun, 2021 @ 14:00 - 18:00

Wedstrijd 19 juni 2021

UPDATE: INSCHRIJVEN IS NIET MEER MOGELIJK, ALLES VOLZET

De wedstrijd zal doorgaan met eerste start om 14 uur voor C-D-E en 16 uur voor Liefhebbers en dit alles te Putte Grasheide, Café ’t Pleintje – Meester Van der Borghstraat 61.

Hoe dit alles zal verlopen is nu nog niet met zekerheid geweten maar we vragen wel om zeker al naar de inschrijvingsstafel te komen met mondmaster en indien mogelijk met het juiste geld zodat we zo weinig mogelijk moeten teruggeven.

Het inschrijvingsgeld voor VWV -vergunninghouders bedraagt 5€.

Vergunninghouders van andere federaties door de VWV erkend betalen hetzelfde inschrijvingsgeld 5€ + 5€waarborg voor de rugnummers. Zij blijven gedekt door de verzekering van hun eigen federatie.

Dagvergunninghouders betalen 15€ + 5 € waarborg voor de rugnummers).

De rugnummers dienen na de wedstrijd onbeschadigd aan de inschrijvingsafgevaardigden te worden terugbezorgd, zoniet vervalt de waarborg.

Het formulier voor inschrijving via dagvergunning kan je hier terugvinden, gelieve dit zoveel mogelijk thuis al te doen,  zo verliezen we minder tijd aan de inschrijvingstafel en kan alles vlotter coronaproef verlopen.

Ook mogen we nu, tot later bericht, maar met  max.100 renners per wedstrijd starten Indien dit getal bereikt is zullen we stoppen met inschrijven dus wees er vlug bij als je zeker wil starten.

Datum:
19, jun, 2021