« Alle Evenementen

Haacht – Grote prijs Vande Weyer

22 september @ 14:30 - 18:00

Dorpelingen – start om 14u30 – 18 ronden van 2,2 km = 39,2 km

Voor de wedstrijd is voorinschrijven gewenst – kostprijs bij voorinschrijving is 20 euro – hiervoor worden dan ook 4 drankbonnen gegeven – voorinschrijven kan bij fabiandeckers@telenet.be of debieluc@telenet.be met vermelding dorpelingen.

De dag van de wedstrijd kan er ook nog worden ingeschreven kostprijs is dan 30 euro – hiervoor worden dan ook 4 drankbonnen gegeven.

Renner moet in Haacht wonen of minstens 5 jaar in Haacht gewoond hebben of actief zijn bij een vereniging uit Haacht

Toeristen – start om 16 uur  – 25 ronden van 2,2 km = 55,5 km

Voor de wedstrijd is voorinschrijven gewenst – kostprijs bij voorinschrijving is 20 euro – hiervoor worden dan ook 4 drankbonnen gegeven – voorinschrijven kan bij fabiandeckers@telenet.be of debieluc@telenet.be met vermelding toeristen.

Eerste ronde achter auto

Inschrijving : Tent – Marktplein –  Haacht vanaf 13u45